Storytelling-Design

Design met een verhaal verovert een plaats in je hart

 

Na een Pop-Up Shop tijdens de TEFAF en de concerten van André Rieu in Maastricht, is Storytelling-Design toe aan een nieuwe uitdaging, Heel spannend om mijn eigen, vertrouwde omgeving te verwisselen voor een nieuwe plek in het land.  

De nieuwe uitdaging wordt Arnhem, tijdens de Arnhemse stockdagen. (ASD) Deze zijn van 7 t/m 10 november. https://www.arnhemsestockdagen.nl

 

“Ontwerpers zijn er tijdens de Arnhemse Stockdagen (ASD) in alle soorten en maten. Gevestigde modehuizen, jonge mode- en designlabels, net afgestudeerden en high-end Arnhemse winkeliers bieden hun voorraden aan. Zowel mode als productontwerp komen voorbij. Van handgemaakt tot halffabricaat. Het levert een kleurrijk aanbod voor de bezoeker op. En dat is wat de Arnhemse Stockdagen net even anders maakt dan alle andere mode- en design markten: een laagdrempelig evenement met hoogwaardige kwaliteit”.

 Het hart van de ASD is de Eusebiuskerk, een plek die veel bezoekers trekt en waar goed verkocht wordt.

Door een plek in de stad, hopelijk zo dicht mogelijk bij de Eusebiuskerk, liften we mee op de bezoekersstroom. De Pop-Up Shop van Storytelling-Design staat in ieder geval vermeld in het boekje https://issuu.com/arnhemsestockdagen/docs/online_boekje_

Nieuwsbrief

+31645552040  | 

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon